31 Mart 2012 Cumartesi

Bak, Beyim. Sana İki Çift Lafım Var.


Bak, beyim. Sana iki çift lafım var. Koskoca bakansın. Paran var, pulun var, her şeyin var. Yüzlerce kişi çalışıyor emrinde. Dudağından çıkan tek bir kelime ile halloluyor her şey. Yakışır mı sana Beşiktaş ile uğraşmak? Yakışır mı bunca sevdalıyı mabedsiz bırakmak. Ama nasıl yakışmaz? Sen değil misin çıkarları uğruna yolunu değiştiren? Sen değil misin Allianoi, Hasankeyf denildiğinde duymamış gibi yapan? Sen değil misin Gökkafes'e, Swiss'e ses çıkarmayan? Anlamıyor musun beyim, bu taraftar burayı seviyor. Ama ben boşuna konuşuyorum. Hayatı boyunca inandığı şeyin peşinden gitmeyip, yön değiştiren adama sevdadan söz ediyorum. Hıh, sen, büyük bakan, mevki sahibi, kültür bakanı Ertuğrul Günay! Sen mi büyüksün? Hayır! Ben, büyüğüm! Ben, Beşiktaş! Sen, benim yanımda bir hiçsin anlıyor musun, bir hiç. Gözümde pul kadar bile değerin yok. Ama şunu iyi bil. Ne taraftarıma, ne de stadıma hiçbir şey yapamayacaksın. Yıkamayacaksın, dağıtamayacaksın, mağlup edemeyeceksin bizi. Çünkü biz birbirimize parayla, pulla değil, sevgiyle bağlıyız. Bizler, birbirimizi seviyoruz. Biz, bir aileyiz. Güzel bir aileyiz. Bunu yıkmaya senin gücün yeter mi sanıyorsun? Dokunma artık aileme. Dokunma artık stadıma. Dokunma artık taraftarıma. Eğer onların kılına zarar gelirse, ben, ömründe bir karıncayı bile incitmemiş olan ben, Beşiktaş. Hiç düşünmeden kayarım Dolmabahçe'ye anlıyor musun? Kayarım ve dönüp arkama bakmam bile!

Münir Özkul'a saygı ve sevgilerimizle.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ancak bu kadar güzel cevap verilebilirdi!! ellerine sağlık...