4 Şubat 2013 Pazartesi

"Beşiktaş Maçına Gitmemem İçin Ölümcül Bir Şey Olması Lazım"


"Beşiktaş maçına gitmemem için ölümcül bir şey olması lazım. Benim Beşiktaş'la bağım onun en sorunlu olduğu zamanlarda daha çok yükseliyor. 

90'lı yıllarda bir doçent araştırma yapmıştı: "14 sene şampiyon olamayıp da taraftarı artan takım" diye... Taraftarlığı anlamlandırmak kolay değil. Çünkü meselenin akıl dışı bir yanı var. Yıldırım Demirören gibi bir adam 8 sene bu kulübü yönetti. Benim gibi kendini koruyan, kibirlilik derecesinde kendisiyle ilgili birisi, "Yav Yıldırım Demirören kim? Benim bununla ne işim var?" demeden, 8 sene o maçlara gitti. Şimdi de iyi bulmuyorum Beşiktaş'ı. Samet Aybaba'yla falan olmaz; ama bunun farkında olarak gidiyorum yine maçlara. Bu takımı tutmazsa hiçbir şey yapamayacak adam da değilim ben."

2 yorum:

kaan32 dedi ki...

Kesinlikle aynı fikirdeyim...

Narcos44 dedi ki...

B/aşk/a bir şey diye yazalım. Istedigimiz gibi okuyalım. ..