20 Kasım 2010 Cumartesi

Kifayetsizlik


Maç benim için henüz devre olmamışken, 2-1 önde iken bitti. Sakatlanan Quaresma'nın yerine Erhan Güven'in girmesi ile. Ne olan biteni Erhan'ın üstüne yıkıyorum , ne de Quaresma'nın olmayışına sığınıyorum. Sadece Beşiktaş'ta oyundan çıkan Quaresma yerine Erhan'ın girmesine tahammül edemiyorum. Elde edilecek maksimum verim bile belliyken Beşiktaş'ta bu denli kalitesiz oyuncuların çokluğu canımı sıkıyor. Sahada zaten bolca mevcutken onlardan, bir yenisinin girmesi kahrediyor beni.

4-1 bitebilecek olan bir maç bu akşam 2-2 bitiyorsa, ne rotasyon, ne sistem anlamam ben.

Hoca, seni yiyecekler haberin olsun.

2 yorum:

Hakan dedi ki...

Maç kazanmak için gol atmak şart ama Beşiktaş'ın gole en yakın futbolcuları Nobre, Holosko ve Tabata. Nobre'nin bugün BJK'nın en iyilerinden olduğu konusunda herkes hemfikir ama gole yaklaştığı veya şöyle söyliyeyim şut attığı tek bir pozisyon bile yok! Tabata ise tamamen asisti düşünen, Beşiktaş formasıyla 2 yılda 2 veya 3 gol atmış bir adam! Holosko bugün boş goleye golünü attı ve bu 220 gün sonra attığı ilk gol! Yani Quaresma-Guti-Bobo üçlüsü hakikaten yokluğunda ağlanacak bir üçlü kabul ama diğer hücumcularının hiçbirinde gol mahareti olmaması yanlış bir planlama değil mi ?

http://hagininkosani.blogspot.com/2010/11/quaresma-yoksa-kartal-da-yok.html

Şekerli dedi ki...

Eşek değiller ya, akıllanmışlardır.