3 Ekim 2008 Cuma

Pilli Bebek

İstanbulun en kıskandığı Ankaralı rock grubu.
Son 10 yılda müzik piyasasında olmalarına rağmen sadece 2 albümleri bulunmaktadır.
Hoş 2. albümün çıkması biraz süpriz olmuştur çoğu hayranı için.
Hatta ben umudu kesmiştim ki ; bir arkadaşıma ( kendisi ege olur ) ilk albümlerini önermiştim. Mutlaka dinlemelisin başka albümleri yok diye. 5 dakika sonra Yeni bir albüm daha çıkarmışlar diye bana geri döndüğünde çocukluğumdan bir oyuncak bulmuş gibi sevinmiştim.

Kısık ses ile dinlenebilecek grupların başında gelir Kesme Şeker ile birlikte.
Bu aralar Ankara dışına daha fazla çıkmaya başlamışlar ve konser sayılarını arttırmışlar.
Canlı olarak dinleme fırsatım olmadı henüz.
Belki de bu grubu sevmemde ki etkenlerden biri de budur.
Onları popüleştirmeden sevmem. Gizemli bir ses olarak sadece sesleri ve enstümanları ezberlemem. Gruptan hiçbirinin yüzünü merak edipte bakmamam .

Günün anlam ve ehemmiyetine uygun olacak bir şekilde bitirelim.
Albüme ismini veren Olsun isimli parçalarından ...


olsun demek de zor artık
çocuk düşlerimiz yok artık

uefada finali biz oynayacağız..
kadıköyü siyah beyaza boyayacağız



marmara

Hiç yorum yok: