13 Haziran 2009 Cumartesi

İbrahim Cingi ve Mete Eke Kimdir ?

Dün Gece neredeydiler ? Neden ?

Bir Gelenek sürüyor Saraçoğlundan Cingi'lere ...
İbrahim Cingi için bakınız.
Mete Eke ile ilgili bakınız.


-Çok pis kokular var bu tranferde. Ergenekon'da 13 sayfa ismi geçen adamlar transferin içinde yer alıyor.
-Mehmet Topuz imza atarken tek kelime konuşmuyor.
-Bütün medya sus-pus olmuş.
- Ve şimdiye kadar bloga Mehmet Topuz hakkında yazmamamın sebebi. Bu transfer savaşının Bjk- Fb eksenli değil de Demirören - Aziz eksenli ilerlemesinden. Beşiktaşlı taraftarlar gayet doğal olarak Mehmet'i Beşiktaşlı olarak kabullendikleri için üzgündürler. Ama Fb cephesinde bu transfere sevinen Fenerlileri anlamakta güçlük çekiyorum.
Tabi ki Ortega yine kendisine yakışan yazıyı yazmış.

Mehmet umarım kendi hür vicdanı ile Fener'i ya da Aziz'i seçmiştir. Eğer öyleyse tüm Azizseverlere hayırlı olsun bu transfer. Aksi yönde ise Fenerbahçe Cumhuriyeti gerçekten vardır. Ergenekonuyla - Mafyasıyla - Medyasıyla ...

1 yorum:

yürü güneşe dedi ki...

Sabah uyandım, netten gazeteleri okurken cipin içindeki fotoğrafı görünce o kadar üzüldüm ki anlatamam. Hani mevzu rakibimize filan kaptırmak değil. Birşeylere, birilerine inanıyorsun, inanmak istiyorsun, sonrası hayal kırıklığı.

Ne kadar Beşiktaşlı Mehmet Topuz bilmiyorum. Ama açıkça söylemiş, Beşiktaşta oynamak istiyorum diye, 50 milyon verseler de gitmeyeceğim. Birkaç gün sonra ne değişti de gitti Fenere? Normal bir insan bu kadar iddialı açıklamalardan sonra bu kadar geri yapabilir mi diye?

Empati yapmaya çalıştım, Mehmet Topuzu anlamaya çalıştım. Basını, siyasetcisi on gündür üstüne geliyor. Üstüne dün gece yaşananlar, İstanbul'dan kalkıp giden Aziz, Topuz'un evine gelen, futbolla ilişkileri tartışılması gereken kişiler. Üzüldüm çocuğa, sanki kurtların arasında sahipsiz bıraktık gibi geldi. Hani belki de bize güveneni yarı yolda bırakmıştık...

İmza törenin görüntülerini izledim, yüzü gülüyordu ama içini bilemem. Hurma da oradaydı, röportaj yaptılar. Düşündüm, senin ne işin var imza töreninde diye? Eee hani on gün önce vermiştiniz bonservisi, seni bağlayan ne var da geldin imza törenine? Sonra bu transferin TFF ve Fifa kurallarına göre olduğundan bahsettiler. Güldüm istemdışı...

O kadar sıkıldım ki bu rezil insanlardan, yalanlarından, hukuk demelerinden, duygusuzca gülüşlerinden, tüm hırsımla tükürmek istedim suratlarına...