17 Temmuz 2009 Cuma

Bize Özel!

Bir süredir yazmak gelmiyor içimden. Lig 2 kupa ile bitince "oh, mis gibi bir dönem geçiririz şimdi" diyordum. Pek umduğum gibi olmadı. Hoşuma gitmeyen tonla şey oldu, yalnız olmadığımı da gördüm. Bu dönemde de yazmak yerine okumayı tercih ettim genelde. Geride bıraktığımız sezonun maçlarını izledim bir tekrar, daha eski maçları izledim, bolca gaz verici video izledim. Dolu dizgin yeni sezonu beklemeye koyuldum.

Bu gece formaları da göreyim, şenleneyim istedim. Fena bozuldum. Yakından görünce fikrim değişir mi bilmiyorum. Cola Turka yazısı o kadar kötü ki, korsan gibi duruyor. Adidas ilk senemiz olduğu için bize özel tasarım yapacak deniliyordu. Bu mu tasarım diyorum. Bunu kim çizdi, kim onay verdi gerçekten merak ediyorum. Mümkünse tanışmak isterim, maaş veriyorlar bir de bunu çizene.

Kombinasyonundan harikalar çıkarabilinecek en güzel 2 renki bu denli kötü kullanmış olduklarına şaşıyorum. Çok heveslenmiştim.

Yok foto falan, kızdım.

2 yorum:

stalker dedi ki...

rezalet, rezalet... başka kelime bulamıyorum.

The Eagle Abroad dedi ki...

abicim, ernst ile fink'i araci koyalim konussunlar adidasla duzeltsinler su durumu, noolur abi ya...