10 Mart 2010 Çarşamba

Hastasıyız


Çoğu zaman bizi kıvrandırsan da, umutla şaha kalktığımız anda yerle bir etsen de, Ekrem'den bir golcü yaratmaya çalışan hocamız olsa da her şeye değersin.

Şeref Bey semalarında seni görmek, Necip ve benzeri gençleri o sahada görünce heyecanlanmak, gol olduğunda birbirini tanımayan insanların sarmaş dolaş olduğuna şahit olmak, yerle bir ettiğin gibi göklere de çıkarmasını bilmek, "Ben varsam, umut vardır." diyerek utandırmak...Bunları ve nicesini sağladığın için vazgeçilmezsin.

Sahadaki oyun, sistem, yedekler, hoca, kalite... Hepsi birbirinden mühim konular. Ama Beşiktaş, sen hepsinden daha mühimsin. Olmasın devre araları, olmasın lig sonu tatili, olmasın bay takımlar. Sen olmayınca çok zormuş her şey.

Maçın 34. dakikasında Marmara aradı. Skoru sordu, takımı sordu, alır mıyız dedi? Alırız merak etme dedim. Yüzümü kara çıkartmadın Beşiktaşım, teşekkürler. Marmara'ya gidiyor bu futbol, bu tribün, bu 3 puan.

1 yorum:

Ömer dedi ki...

Kesinlikle olmasin. 52 hafta mac olsun, yaz tatili olmasin. Erteleme oldugunda cok sinirlenmistim, cunku cok ozlemistim takimi o zaman. Bir suredir ise iyi ki zamaninda ertelenmis dedim kendi kendime. Pazartesi'ye kadar beklemek cok zor olacakti cunku...