14 Mayıs 2010 Cuma

09-10 Beşiktaş ve Ben



Beşiktaş 2009-2010 sezonunu Büyükşehir belediye maçı ile açarken ben iş dolayısıyla Mardin-Midyat'ta bulunuyordum. Kaldığımız otele binbir ricada bulunarak decoder ve kart bulmalarını sağlamış. Maçı ancak gol olduktan sonra izlemeye başlamıştım. Otelde maçı izlemede ısrarcı olan birtek ben varken maç başladığında herkes tek tek dökülmüş televizyonun karşısı dolmuştu. Sezonun ilk golünü canlı izleyemediğim gibi tv'den bile anbean o heyecanı yaşayamamıştım.

İstanbul'a dönüp maçları eski açıktan izlemeye başladığımda da çok gol gördüğüm söylenemez.
Deplasman açısından da kısır bir sezon geçiriyordum.. Eskişehir deplasmanı ve Samiyen'le kapadık koca sezonu. Mabedde oynadığımız Galatasaray maçı benim bu sezon canlı izleyeceğim son maç olacaktı. Gs maçının hemen ertesi gün askerlik için Balıkesir yolunu tuttuk. Takım evinde olsa da ben her maç deplasmandaydım.

Balıkesir'de ilk haftalar maç izleme olanağımız pek yoktu. Sonralardan ilk devre ya da sadece 2. devrelerini izleyebildiğim maçlar oldu. İçerde ki son maçımız eğer C.tesi günü olsaydı Şeref Bey stadında olacaktım. Lakin Fedarasyon maçı cumaya almış ben de sezon başında yaşadığım olayları bu sefer askeriyede yaşamak durumunda kalacaktım. Lig tv olan televizyon özel olarak korunuyordu ve anahtarı ne hikmetse nöbetçi subay'da yoktu. Tek başıma uzun uğraşlar vererek maçın 20. dakikasından ilk yarının sonuna kadar olan bölümünü izleyebilmiştim. Ekranın karşısında yine bir sürü Beşiktaşlı doluşmuştu. Rütbeliler de dahil olmak üzere.

Yolculuk bu sefer daha uzaklara; Bayburt'a. Orada lig tv var mıdır bilmiyorum ama Mardin'de açtığım sezonu İstanbul ve Balıkesir devam ettirip Bayburt'ta sonlandıracağım. Seneye sezonun tamamını geçireceğim şehirde ...

Sezon değerlendirmesi mi ?

Az gol az sevinç ...
Eski Nihat özlemi ...
Rüştü'nün sakatlanıp Hakan'ın oyuna girdiği maçlar ...
Tabata kazığı ...
Demirören - Aksu seçimi ...
Gökhan Zan'dan gelen sevindirici haber ...
Necip'le özkaynak düzenine olan özlemin giderilmesi ...
Rıdvanımız ...
Batuhan ve Serdar Özkan ...


Fotoğrafta ki pankarta istinaden ; Beklediğim ve özlediğim an işte bu an'dır.

Hiç yorum yok: