20 Mayıs 2010 Perşembe

Timsah Yürüyüşü


*Umut Sarıkaya...

28 yorum:

karalamaca dedi ki...

sıçmışsın kardeş!
beşiktaş bursa aşkı başgösterdi. haydi bakalım hayırlısı...Allah bi,r yastıkta gocatsın

Şairler Parkı dedi ki...

Şu karikatür ile Bursa aşkını nasıl bağdaştırdın? Hakikaten takdire şayan bir çaba olmuş seninkisi. Ben değil ama sen bu yorumla yeterince dışkı bırakmışsın.

Ege

Ortega dedi ki...

Umut Sarıkaya Beşiktaşlı ya, ondan demiştir belki :s

rddk dedi ki...

Bir Beşiktaş blogunda, Fenerbahçe konuşulmasından doğal bir şey yok.

Takımlarını Fenerbahçe üzerinden seviyor bu numuneler...

Şöyle bir pankart nefis olur Kadıköy deplasmanında;

''Sevinmek için sevmedik, Fenerbahçe için sevdik...''

Adsız dedi ki...

Neşe kaynağımız Fenerbahçe, iyi ki varsınız, seviyoruz sizi :)

Şairler Parkı dedi ki...

Depresyondan çıktığın zaman hayat senin için daha güzel olacaktır Ack. Çünkü daha sağlıklı düşünüp, üretip güzel pankart önerileri bulabilirsin. Yoksa şu anki sadece nasıl laf soksam edebiyatına giriyor. Ondan da sınıfta kalıyorsun. Bu numune sana ağlama Melis diyor.

Ege

stalker dedi ki...

ibişcan, başkanından aldığı gazla meydana çıkmış yine.

yürüyüşün başını sen mi çekiyodun lan yoksa :)

rddk dedi ki...

hahha.. en çok okunan yazilarinizin, en çok dikkat çeken hareketlerinizin Fenerbahçe üzerinden olması sizce de ilginç değil mı!

Beşiktaş'ın konusulacak yani yok sizde haklısınız.

Bu blogun yazarları arasında hakkaten seviyesiz olanları var. Yorum yapmakla hata etmisim. Siz 3-5 kisi kendi medyanizla takılın. :)

federasyona çelenk bırakan tayfada da sen mı vardın lan stalker!

stalker dedi ki...

bizlere antu havasını yaşattığın için teşekkürler ibişcan.. sen şimdi bırak buraları, ercan saatçi filan oku biraz, açılırsın.

Şairler Parkı dedi ki...

Bizlerin varlığının Fenerbahçe kaynaklı olduğunu iddia et, sonra peşine seviye bekle.

Kelimelerin anlamlarını bilmeden mi kullanıyorsun anlamadım ki. En çok okunan yazılarınız bizimle ilgili taaaam mmııı:)) Anaokulu terk misin sen:)

Ege

rddk dedi ki...

Sizlerin varlığının Fenerbahçe kaynaklı olduğunu iddia etmeme ne gerek var. Bursa'nın şampiyonluğunu kendi şampiyonluğu gibi kutlayan, Galatasaray'ın son dakikada gelen şampiyonluğunu Florya'da kutlayan camianın Fenerbahçe için nefes aldığı bariz değil midir!

Fotoğraflara gerek yok herhalde. Hepiniz o büyük kutlamaları hatırlıyorsunuzdur.

Fenerbahçe'nin başarısızlıkları sizi mutlu ediyor. Neden? Basitçe neden?

Fenerbahçeli'lerin Florya veya Beşiktaş tesislerine gidip hiç olmadı Bursa veya Sivas'ın şampiyonluk kutlamalarına katılabileceği aklınıza geliyor mu! Gelemez. Geçen sene Sivas ile şampiyonluk mücadelesi verirken yöneticilerden ''Temennimiz Sivas'ın şampiyonluğudur.'' demeçlerini duydunuz mu? Futbolcularımızın Sivas'ı motive edici mesajlar attığını öğrendiniz mi?

Ama bu bizim aklımızdan öte, gözümüzle gördüğümüz gerçek. Ne yazık ki Chelsea forması da giyiyorsunuz, Florya'ya da gidiyorsunuz, aranızda husumet olan Bursa'ya sempati duyacak kadar Fenerbahçe'den nefret ediyorsunuz.

100 yılı devirmiş kulubün münferit insanları da değil bunlar. Koca bir camianın büyük çoğunluğu..

Hadi yavrular. Size burdan daha fazla zaman ayırmayayım. Malum anaokulu ödevlerim bekliyor. :) Seviyesi esprilerinizden belli olan öğrenim hayatınızda başarılar...

''Bu sene de tek eğlence, Fenerbahçe'' diye tezahürat var iken neyi anlatmaya çalışıyorum ki size!

Münferit deyin de götümle güleyim :)

Adsız dedi ki...

zaten ağzıyla sıçanların yeteneğidir götüyle gülmek :)

stalker dedi ki...

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1476546114829

asjdkadgladjk dünyaya rezil olmuşlar, hala bıdıbıdı yapıyorlar. insanda azıcık onur olur, gurur olur be :)

rddk dedi ki...

Söylediklerime tek bir kelime cevap verememiş olmanız beni tatmin etti. Sacmalamalariniz doganizda var.

Teşekkürler...

stalker dedi ki...

hani bi söz var ya "lafa bakarım laf mı, adama bakarım adam mı..." diye..merak etme, her sözüne verilecek cevap var da, antu zihniyetiyle tartışmaya girecek kadar aklımızı peynir ekmekle yemedik çok şükür.. bi de ne demişler; aptallarla tartışma, seni kendi seviyelerine çekerler ve tecrübe ile yenerler. hadi anam başka kapıya..

rddk dedi ki...

Haha hani bir söz var ya dediğin sözü ben yazmıştım zaten Papazın Çayırı'nda.. :) Merak etme o sözü senden çok çok önce biliyorum. Mevlana'ya ait bir sözdür.

Madem beni adam yerine koyup cevap vermiyorsunuz da, bunca önce verdiğiniz cevaplar nedir ''lan stalker'' O zaman atp yakmadan mı konuşuyordun..

İşine gelmediği zaman, seviye düşmesin.. İşine geldiği zaman bık bık bık..

Her tarafından tutarsızlık akıyor ''lan stalker''

22 Mayıs 2010 00:28
22 Mayıs 2010 01:25
22 Mayıs 2010 11:50
22 Mayıs 2010 12:25

tarihlerinde bık bık bık yorum yazıyorsun. İşine gelmediği zamanlarda ''hadi anam başka kapıya'' diyorsun.

stalker dedi ki...

1. "ibişcan, başkanından aldığı gazla meydana çıkmış yine.

yürüyüşün başını sen mi çekiyodun lan yoksa :)"

2. "bizlere antu havasını yaşattığın için teşekkürler ibişcan.. sen şimdi bırak buraları, ercan saatçi filan oku biraz, açılırsın."

3. "http://www.facebook.com/video/video.php?v=1476546114829

asjdkadgladjk dünyaya rezil olmuşlar, hala bıdıbıdı yapıyorlar. insanda azıcık onur olur, gurur olur be :)"

4. "hani bi söz var ya "lafa bakarım laf mı, adama bakarım adam mı..." diye..merak etme, her sözüne verilecek cevap var da, antu zihniyetiyle tartışmaya girecek kadar aklımızı peynir ekmekle yemedik çok şükür.. bi de ne demişler; aptallarla tartışma, seni kendi seviyelerine çekerler ve tecrübe ile yenerler. hadi anam başka kapıya.."

gördüğün üzre bunlar cevap değil ibişcan. zira adam olana cevap verilir, adam olmayanla da böyle taşşak geçilir.

rddk dedi ki...

Lan stalker komik oluyorsun gitgide.. "gördüğün gibi bunlar cevap değil" yazmış utanmadan :)
lan ben soru sormuyordum ki o zaman sana...

Hadi anam hadi.. Muhabbet "son lafı ben koydum" sığlığına gidiyor. Yazanlar dısında okuyan varsa! bu satırları neyin ne olduğunu takdir eder.

stalker dedi ki...

uuuu birisi anaokulu ödevlerini hiç aksatmamış belli ki :)

soru-cevap ha asgfsadgsadhj mal olduğunu biliyordum da bu kadarı fazla olmuş. soru sormamışmış hahahah

"Söylediklerime tek bir kelime cevap verememiş olmanız beni tatmin etti." bunu yazan kim :) algındaki kıtlığı tdk ile aşabilirsin;

cevap: bir soruya, bir isteğe, bir söz, bir davranış veya yazıya verilen karşılık, yanıt.

şimdiden vereyim de bu bilgiyi, ilkokul ödevlerini yaparken yardımcı olur.

yazdığın yorumları baştan oku, bak bakiym bunların içeriğindeki zırvalarla ilgili tek ciddi karşılık yazılmış mı sana.. "cevap"tan kastın bu olduğunu anlayamadıysan hala, kolay gelsin.. yoksa ben de isterim seninle bi ömür boyu taşşak geçmek :)

rddk dedi ki...

Lan stalker bana bu kadar mesai harcaman bile tezatligini gösteriyor..

İt Stalker... Senin de siyah beyaz dünyan var... :)

Şairler Parkı dedi ki...

Ack, gün içinde nete bakamıyorum, sonra bir geliyorum sen şenlendirmişsin buraları:) Bu kadar rahatsız oluyorsan adres çubuğuna yazmazsın Şairler Parkı olur biter. Beşiktaş'ın 2.golü attığını sanıp, Beşiktaş diye höykürenler mi gelip bize akıl verecek? Yahu hepsini geçtim, alt tarafı bir karikatür eklendi bu bloga. Üstelik tek satır yorum eklenmeden. Ha ama dur unuttum, Umut Sarıkaya'nın en çok beğenilen karikatürleri Fenerbahçe ile ilgili olanlar değil mi:))

Ege

rddk dedi ki...

"Beşiktaş'ın 2.golü attığını sanıp, Beşiktaş diye höykürenler..."

Bunu nerden çıkardın ki? Ben böyle bir şey söylemedim...

Şairler Parkı dedi ki...

Gs'nin şampiyonluğunu Florya'da kutlamadım, Bursa'ya sempati duymadım, hayatımda Chelsea forması giymedim.

Bunları nereden çıkardın ki? Ben böyle bir şey yapmadım.

http://www.youtube.com/watch?v=34WXzSN5gD8

Ege

rddk dedi ki...

Burda önemli bir mantık hatası yapıyorsun. Ben besiktaslilarin fenerbahce nefretini eleştirirken, bahsi gecen muhabbet bir Beşiktaş blogunda Fenerbahçe'nin sampiynlugu ile ilgili bir karikatürden yola çıktım.

Sözüm bu blogda Fenerbahçe ile ilgili keyifli zaman geçiren besiktaslilara nihayetinde.

Ama senin bahsettigin akıl verme direkt benimle ilgili. Aradaki farkı kavradın mı...

Chelsea forması giymediniz ama karikatür bu blogda boylu boyunca duruyor.

Sana akıl vermeye çalsan başka Fenerli varsa söyle de beni kastetmedigini bilelim...

Şairler Parkı dedi ki...

Ack, her yoruma şak diye yanıt verdiğine göre, tüm gün yorum mesaisinde bulunduğuna göre bolca vaktin var sanırım. O zaman sana zahmet üşenme de şu blogu bir incele. Bugüne kadar nasıl bir çizgisi olmuş, ne yazmış, ne biçmiş.

Kimin şampiyon olup, olmadığı umrumda değil Beşiktaş olamadıktan sonra. Geçtiğimiz hafta sonu yaşanan olayda her zaman şahit olmayacağımız türden bir olaydı. Fenerbahçeli taraftarlar için oldukça dramatik, Fenerbahçeli olmayanlar için de fazla komik. Burada yerleri değiştirelim aynısı bizim için de geçerli olurdu. Ve bu olan bitene dair tek kelime yazılmadı bu blogda. Sadece bu hafta Uykusuz'da çıkan karikatür eklendi. Komik bulunduğu için, daha hadise yaşanalı birkaç gün olmasına rağmen zekice hazırlanmış olduğu için.

Eklenen tek kare karikatürden nerelere geldin, ne yorumlar yaptın. Takım tutmamızı size bağladın. Aslında sen bu yorumu yaptıktan sonra seninle sağlıklı tartışma durumu ortadan kalkmıştır benim için. Yazdığın ilk yorumdaki üslubun ile tavrı sen belirledin yani.

Ege

rddk dedi ki...

Vaktim bol cevap yazmaya. Cep telefonunu kullanıyorum internet için. Yorumlar da mail olarak geldigi için anlık cevap yazıyorum.

Anaokulu terk olmadığımdan ötürü böyle teknoljilere harcayacak parayı kazanabiliyorum. Darısı sizin basınıza :)

Ote yandan uslubundan ötürü konuyu uzatmanın manası yok.

Saygılar...

Unknown dedi ki...

evet, yorumları okudum ve "Ack" isimli kullanıcının gerizekalı olduğuna karar verdim. bunu duymak istemişsin ack, ondan yazdım. üstünden çok zaman geçti ama yazdım, ne bileyim ne olur beni haklı çıkarın nolur tarafsız bir adam yorum yazsın desin diye yazmışsın dayanamadım.

rddk dedi ki...

Samet gerizekali kararın hayatıma ışık tutacak, tüm hareket ve davranışlarımı bu kararınin uzerine kuracağım...

May the force be with you... Master...