9 Nisan 2009 Perşembe

Şeref Bey Ödülleri

Serencebey,
‘Şeref Bey Ödülleri’nin 3.sünü
BJK’ye katkı sağlayan derneklere veriyor

Serencebey Gazetesi tarafından düzenlenen ve bu yıl 3.sü verilecek olan “Şeref Bey Ödülleri”nin sahipleri, kurulduğu günden bu yana Beşiktaş’a katkı sağlamış 115 Beşiktaşlı dernek arasından seçilecek. Ödüller, 02 Mayıs Cumartesi günü The Ritz Carlton İstanbul’da yapılacak törenle sahiplerine takdim edilecek.





Aktif Beşiktaşlılar Oluşumu tarafından yayınlanan Serencebey Gazetesi, başta Beşiktaş Jimnastik Kulübü olmak üzere Türk sporuna katma değer sağlayan isimlere ve kurumlara hem hizmetlerinden dolayı, hem de teşvik amacıyla düzenlediği “Şeref Bey Ödülleri’nin üçüncüsünde, “Beşiktaş’a Katkı Sağlayan Dernek”leri ödüllendirecek.

Almanya’dan Uzunköprü’ye, İsveç’ten 100. Yıl Beşiktaşlılar Derneği’ne kadar; Beşiktaş için kurulmuş 115 derneğe çağrı yapan gazete, dernekleri kuruldukları günden bugüne kadar Beşiktaş’a yaptıkları katkılarla değerlendirecek. 2 Mayıs’ta yapılacak ödül törenine katılmak isteyen BJK derneklerin, 10 Nisan cuma gününe kadar, BJK’ye katkı projelerini Serencebey Gazetesi’ne ulaştırmaları gerekiyor.

Adını Beşiktaş Futbol Şubesi kurucularından Ahmet Şerafettin Bey’den alan “3. Şeref Bey Ödülleri”nin sahiplerini, başkanlığını İstanbul Üniversitesi eski rektörü Mesut Parlak’ın yaptığı bir jüri saptayacak. TMSF Başkanı Ahmet Ertürk, Garanti Bankası Yönetim Kurulu Üyesi Cüneyt Sezgin, BDDK Yönetim Kurulu Üyesi Hüseyin Al, BJK Yönetim Kurulu Üyesi Levent Erdoğan, Altın Borsası Başkan Yardımcısı Oğuzhan Aloğlu, Microsoft Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Çağan gibi isimlerden oluşan jüri tarafından saptanacak ödüller, 2 Mayıs Cumartesi günü The_Ritz Carlton İstanbul’da düzenlenecek törenle sahiplerine verilecek.

2005 yılında kurulan Serencebey Gazetesi, Beşiktaş’ın 106 yıllık şanlı tarihini ve kulübü bugünlere getirenleri anlatmayı, düne ve bugüne bakıp gelecekle ilgili projeksiyonlarda bulunmayı, Türkiye’nin gerçek anlamdaki ilk sivil toplum örgütü ve ilk spor kulübü olan Beşiktaş için profesyonel veya amatör olarak çaba harcayan Beşiktaşlılar’ı ödüllendirmeyi hedefliyor.

ŞEREF BEY" ÖDÜL JÜRİSİ

Mesut Parlak (Başkan)
İstanbul Üniversitesi
E. Rektörü

A. Bülent Çağlar
Serencebey
Genel Yayın Yönetmeni

Ahmet Ertürk
TMSF
Başkanı

Ajlan Sözütek
Finans Emeklilik
Genel Müdürü

Ali Gültiken
Sabah Gazetesi
Yazarı

Cem Yalçınkaya
Akportföy
Genel Müdürü

Cengiz Biçer
Altınbaş Holding
CEO

Cüneyt Sezgin
Garanti Bankası
Yönetim Kurulu Üyesi

Erkan Akdemir
Cisco System
Genel Müdürü

Erkan Çelik
Beykent Üniversitesi
Mütevelli Heyet Üyesi

Fazıl Ulaşan
Harp Akademileri
Genel Sekreteri

Fehmi Özkan
Art Grup
Yönetim Kurulu Eş Başkanı

Ferhat Kalsın
Arkon İnşaat
Yönetim Kurulu Başkanı

Hüseyin Al
BDDK
Yönetim Kurulu Üyesi

Levent Erdoğan
BJK
Yönetim Kurulu Üyesi

Metin Keçeli
BJK
E. Yönetim Kurulu Üyesi

Mustafa Çağan
Microsoft
Genel Müdür Yardımcısı

Oğuzhan Aloğlu
Altın Borsası
Başkan Yardımcısı

Orhan Ertanhan
TSYD
Genel Sekreteri

Serdar Tunçbilek
Vakıflar Bankası
Yönetim Kurulu Üyesi

Tamer Kıran
Kıran Holding
Yönetim Kurulu Başkan V.

Tayfun Küçükoğlu
Betek Boya
Genel Müdürü

İsimler alfabetik olarak sıralamıştır.

Hiç yorum yok: