29 Aralık 2008 Pazartesi

gece gece



ya da sabahın körü

insanın uykusu kaçar da, bu saate kadar da mı olur yahu ?
insanlar güne başladı, ben hala uyumaya çalışıyorum.
7 saat sonra işe gideceğim. şirkette uyurgezer gibi gezeceğim yine.
geçen hafta hayatımda ilk defa uyku ilacı içmeyi denedim.
aman abi o da kalsın !
nuri alçonun gazoza kattığı ilaçların etkisini artık çok daha iyi biliyorum.
masanın kenarında uykusuz dergisi duruyor, var mı benden uykusuzu !

dershane zamanında bayan bir arkadaşın, tüm sınıfın karnına ağrılar girene kadar gülmesini sağlayan esprisi ile yazıyı bitireyim.

felsefe hocası haftanın ve günün ilk dersine girer. hocada olmak üzere bütün sınıf uykulu gözlerle sınıfta yerini almıştır. hoca şaka ile dersi başlatmak amacıyla sorar
- sabah sabah felsefe dersimi olur ?
bayan arkadaşımız bu soruyu beklermiş gibi, tez vakit cevabı yetiştirmeye çalışan öğrenci gibi atılır.
-sabah sabah seda sayan oluyor da felsefe neden olmasın hocam.

şu an itibariyle okuyan hiçkimseye komik gelmeyebilir, ama ben şimdi yazarken bile gülüyorum.

Hiç yorum yok: