20 Aralık 2008 Cumartesi

Siyah-Beyaz / Ölüm-Yaşam


-Salı gecesi geçirdiğim ani rahatsızlık sonucu tüm hafta sıkıntılı, acı dolu, keyifsiz geçti.Bütün hafta işe gidemedim. Normal şartlarda bunun tadını çıkaracak kapasitede olan ben, daha çok yatağımla eküri şeklindeydim. Ev halkı tarafından agresif tutumlar sergilediğim söylense de, ben uyurken ışığın açılmasından ve kapının açık bırakılmasından hoşnut olmuyorum.

-Bu artist hazretleri Marmara yazmış, etmiş. Yok bilet kuyruğu vs. Mesaj veriyor bize, hani bak ben maça gidiyorum diye. Olabilir arkadaş, biz de yarın tekerlekli sandalye maçında olacağız. Arma nerde, biz orada işte. Akşamına da siz maçı almadan gelmeyin:)

-Yeni çıkan atkı için heveslendim, fotoğraflarda görüntüsü gayet iyi. Yakından görenler tam tersi olduğunu söylüyor. Taksim'le hayalini çok kurmuştuk bu model atkının. Kötü de olsa alacağım bir tane.

-Kötü geçen haftanın izleri devam ediyor, yazamıyorum.

-Fotodaki poster Taksim kardeşimden geldi yeni, tarih aldatmasın makinenin ayarı bozuk.Oy Beşiktaş, oyy...

6 yorum:

ferdinand dedi ki...

Geçmiş olsun kardeşim, acil şifalar.
Atkı dediğin şu yeni örme atkıları diyosan fena değil tavsiye ederim..

Bu arada poster başarılıymış hakkaten, bunu bulabileceğimiz bir yer varmı. yada kendimiz de bastırabilirmiyiz acaba?

Şairler Parkı dedi ki...

Sağolasın Ferdinand. Şu parçalı atkıyı kastediyorum. http://www.hepsiburada.com/besiktas/default.aspx?ProductID=sporbjk200845&sec=1

Poster dediğim gibi arkadaşın hediyesi. İstanbul'da Taksim'de satıyorlar sanırım, kendin bastırsan pahalıya gelir diye tahmin ediyorum.

yürü güneşe dedi ki...

geçmiş olsun hocam, kendine çok iyi bak...

Adsız dedi ki...

Poster taksim'de satılıyor sözü ile nickimden mütevellit satıcı konumuna düştüğümü hissettim :)
Efenim bilenler için Taksimden Gümüşsuyuna dönerken köşede bulunan vakıf binalarının önündeki korsan film afişi satan arkadaşlarda bulunuyor kendisi..
istanbul dışı ise Sayın ferdinand ege ile iletişime geçtiği takdirde tarafımdan kargolanabilir :)

kolay gele..

Taksim

Şairler Parkı dedi ki...

37927, sağolasın arkadaşım.

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun diyerek sizinle link değiştirmek isterim.Blogunuz oldukça güzel benimde blogumda yer almanızı istedim.Link değiştirmek isterseniz cevap yazarsınız.Başarılar...