2 Eylül 2008 Salı

Her Şey Yolunda mı ?




İlk 2 haftaya 2 galibiyet ile girmek tabi ki sevindirici ama sanki oturmayan birşeyler var.
Hocanın tez zamanda müdahaleler etmesini bekleyeceğiz.

Cisse'nin yedek soyunmasını düşündüğümü maç öncesinde de belirtmiştim. Sağlam bu konuda ısrarcı. Çift önlibero oynamasına bir diyeceğim yok. Ama Beşiktaş'ta daha 4. resmi maçına çıkan Uğur İnceman'ın performansı ile Cisse'nin 2 yıldır bize gösterdiği oyunda bir adaletsizlik var. Önlibero olarak Serdar Kurtuluş ne kadar çabuk oraya monte edilirse, Uğur ile o kadar çabuk kaynaşacaklardır.

Defans hattında Zapo değişmez oyuncu olduğunu her türlü kanıtlamıştır. Topa ilk müdaheleleri,
kontrollü dalışları, topu oyuna sokması ve garanti pasları ile taraftarın gönlünü mest etti açıkçası.

Ertuğrul Sağlam maçtan birkaç gün önceki basın açıklamasında Holosko'nun tam olarak sağ kanat oynamadığını söylüyor. Hoca daha iyi bilir tabi ki ama bariz sağ kanatta oynuyor o adam. Ayağına pıranga taksa serbest oyna dese daha verimli olur. Çizgi oyuncusu değil Holosko. Maçın 2. yarısında Holoskoyu biraz daha içeri çekerek Bobo'yu rahatlattı ve goller geldi.

Sol kanat hücum olarak iyi işliyor ama rakip takım ataklarıda oradan geliyor hep. Açıkçası ne kadar hata yapsada ben razıyım şu anda ki sol kanata. Üzülmezi tekrar orada görmekten kat kat iyidir.

Kaptan takımın Alamat-i Farikası. Herşeyiyle güzel. Kaçırdığı penaltısıyla bile. Eve döndüm özetleri izledim. Maç sonunda bir taraftara imza verirken görüntülemişler. İmzayı attıktan sonra taraftarı gülerek selamlıyor. Ne yapsa gözüme hoş geliyor. Seviyoruz seni Buenos Aires'in güneş yüzlü çocuğu .


Maç sonu belki yorum yaparım dedim, Ege sağolsun bende önce davranıp hemen yapmış yorumları. Olsun ben yine de yazarım.

marmara

Hiç yorum yok: